[ad_1]

کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و جانشین ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اعلام این خبر گفت: از این تعداد، ۴۰۳ مأموریت توسط پایگاه‌های شهری و ۴۲۸ مورد توسط پایگاه‌های جاده‌ای انجام شده که ۱۵۸ عملیات مربوط به حوادث ترافیکی و ۶۷۳ مورد نیز مربوط به مأموریت‌های غیرتصادفی بوده است.

جانشین ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: طی این مدت تعداد ۱۳هزار و ۴۶ نفر نیز با مراجعه به ۶ بیمارستان تحت پوشش دانشگاه و کلینیک‌های وابسته، از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در ادامه بیان کرد: متأسفانه در این چند روز از شروع طرح نوروزی، ۴ فوتی بر اثر سوانح ترافیکی داشته‌ایم که ۲ نفر در بیمارستان و ۲ نفر نیز در صحنه تصادف جان باخته‌اند.

وی ضمن تشکر از زحمات مدافعان سلامت خاطر نشان کرد: در ایام نوروز تمامی پایگاه های اورژانس و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بصورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت بوده و همچنین همکاران بهداشت با انجام یک هزار و ۶۰۰ بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه موادغذایی، ۳۱ متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده‌اند.

یحیائی یادآور شد: ۶ داروخانه شبانه‌روزی در سطح استان برای تأمین داروهای مورد نیاز بیماران سرپایی فعال هستند.

جانشین ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان گفت: شهروندان محترم‌ می‌توانند هرگونه شکایت بهداشتی درمانی، نظر، انتقاد و تخلف مرتبط با حوزه سلامت را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع‌رسانی کنند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: