[ad_1]

به گزارش قومس،حسین اسماعیلی، رییس هلال احمر شهرستان میامی گفت: تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در ساعت ۹ صبح امروز در کیلومتر ۵۰ محور میامی به جاجرم رخ داد که در پی این حادثه چهار سرنشین هر ٢ خودرو در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه پس از گزارش این حادثه، امدادگران پایگاه امداد و نجات میامی بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: اورژانس ری‌آباد، آتش نشانی، نیروی انتظامی نردین و پلیس راه نیز در محل حادثه حاضر شدند.

رییس هلال احمر شهرستان میامی ادامه داد: در این حادثه ترافیکی پژو ۴۰۵ دچار حریق شد به طوری که شناسایی سرنشینان مقدور نبود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پس از اطفای حریق رهاسازی سرنشینان هر ٢ خودرو سواری انجام شد، اظهار کرد: سرنشینان خودروی پراید مرد و یک زن سالمند بودند.

وی با بیان اینکه طرح ملی امداد و نجات به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: پایگاه هلال احمر میامی نیز از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به صورت شبانه‌روزی در اجرای این طرح شرکت دارد.

به گزارش مرآت هلال احمر میامی دارای ۲ پایگاه ثابت امداد و نجات شهدای امدادگر، امداد جاده‌ای میاندشت و همچنین پست موقت امداد و نجات جاده‌ای روستای عباس آباد است که در امدادرسانی به حادثه دیدگان فعال هستند.

در پایگاه میامی چهار نفر، میاندشت پنج نفر و عباس آباد چهار نفر به صورت شبانه روزی حاضر هستند و هر پایگاه دارای یک آمبولانس است همچنین یک خودرو نجات مجهز نیز در پایگاه میاندشت استقرار دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: