[ad_1]

به گزارش قومس؛ جلیل موقوفه‌ای شامگاه یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه سلامت و امنیت شهروندان بسیار حائز اهمیت است و با برهم زنندگان این مقوله به طور جد برخورد می‌شود، ابراز داشت: به همین منظور از ابتدای اسفندماه سال جاری تاکنون ۲۵ نفر در رابطه با مواد محترقه در استان سمنان دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه برای داشتن آرامش شهروندان پلیس همه تلاش خود را به کار بسته است، افزود: این افرادی که با خودرو اقدام به سلب آرامش می‌کنند خودرو آنها تا ۱۵ فروردین در توقیف خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تاکنون حدود ۷۶ هزار مواد محترقه غیرمجاز در استان سمنان کشف شده است، ابراز داشت: این مواد غیرمجاز دست ساز خطرات جانی به همراه دارد لذا از خانواده‌ها درخواست داریم فرزندان خود را نسبت به آن آگاه کنند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه با هنجار شکنان بدون اغماض برخورد می‌شود، تصریح کرد: کسانی که اقدام به خرید، فروش و نگهداری و استفاده از این مواد محترقه خطرناک می‌کنند دستگیر خواهند شد.

وی ضمن بیان اینکه تأمین امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان از وظایف پلیس که برای آن تلاش می‌کند، افزود: برای تحویل سال نو توأم با سلامتی می‌طلبد تا خانواده‌ها نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و سنت‌های نیکو را برای آنها یادآور شوند.

مهر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: