[ad_1]

به گزارش قومس؛ فرشید فلاح،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ابراز کرد: کنسرت موسیقی مهدی احمدوند امروز بیست و پنجم اسفند در ۲ نوبت ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن هلال‌احمر سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ادامه داد: کنسرت موسیقی گرشا رضایی نیز در شب نیمه‌شعبان در شاهرود برگزار شد.

وی ادامه داد: بیست و یکم اسفند روز گرامیداشت حکیم نظامی گنجوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را در شهرهای سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان برگزار کرد که از مهمترین آن برگزاری جشنواره تئاتر در گرمسار با ۱۱ نمایش بود.

فلاح تصریح کرد: جشنواره تئاتر در گرمسار تا بیست و هشتم اسفند ادامه دارد و رویکرد برگزاری این جشنواره نشاط‌افزایی و گرامیداشت شعرای بزرگ کشور همچون نظامی گنجوی است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت جهاد تبیین، افزود: جهاد تبیین در بخش کودکان و نوجوانان فقط بر عهده آموزش و پرورش نیست و بخش‌های مختلف باید برای تحقق جهاد تبیین همراه آموزش و پرورش باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برگزاری کلاس‌های ارتقای سواد رسانه‌ای، مسابقات ورزشی، هنری، استعدادیابی و مشارکت دانش آموزان در برگزاری از جمله برنامه‌های تصویب شده در شورای فرهنگ عمومی استان در تحقق جهاد تبیین و نشاط افزایی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: