[ad_1]

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان خبر داد:

علی خالقیان، فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت،گفت: اردوی راهیان نور مردمی از فردا به نام طلایه داران مرصاد و با شعار رفیق شهیدم سلام در استان سمنان آغاز می‌شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در ادامه افزود: تا کنون یک هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان سمنان برای بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروان های اتوبوسی ثبت نام کرده و پیش بینی برای دو هزار نفر انجام گرفته است.

بنا به گفته خالقیان اعزام به مناطق عملیاتی در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه خواهد داشت و مردم می توانند در اردوگاههای اندیمشک و خرمشهر اسکان یابند و یادمان ها نیز برای بازدید عموم برقرار است.

وی با بیان اینکه  اردوی راهیان نور یکی از مهمترین اردو‌ها برای آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با رشادت‌ها و حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، افزود: امسال به دلیل مشکلات مالی دانش اموزان پسر اعزام نشدند و با تلاش های انجام گرفته حدود دو هزار نفر از داش آموزان دختر اعزام شده‌اند.

بنا به گفته فرمانده قرارگاه ارهیان نور سپاه استان سمنان حدود هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز از مناطق عملیاتی جنوب کشور درقالب اردوی سه روزه بازدید کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کسانیکه از ثبت نام جامانده اند نیز حتی اگر خود را به استان خوزستان برسانند می‌توانند از خدمات ما در اردوگاه‌های اندیمشک و خرمشهر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: