[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ ابراهیم خدابنده مدیرعامل انجمن نجات که به‌عنوان عضو سابق تشکیلات مجاهدین خلق ۲۳ سال در بخش روابط بین‌الملل این تشکیلات فعالیت داشت؛ امروز در نشست تبیینی با اصحاب رسانه در فرهنگسرای کومش شهرستان سمنان، آلبانی‌نشینان را به ارتش صفحه‌کلید تشبیه کرد و اظهار داشت: امروزه منافقان کمتر به دنبال جنگ نظامی و انجام عملیات‌های ایذایی هستند  و این فرقه به کمک فضای مجازی و رسانه امنیت روانی ملت را هدف قرار داده است.

مدیرعامل انجمن نجات با بیان اینکه امروزه آلبانی‌نشینان نسبت به گذشته محدودتر شده‌اند و دیگر مانند گذشته از  محبوبیت و حمایت همه‌جانبه دولت آلبانی برخوردار؛ عنوان کرد: هم اکنون این گروهک برای انجام فعالیت‌های سیاسی و برگزاری میتینگ تحت محدودیت است.

وی افزود: لازم است گروهک منافقین در چارچوب سازمان‌های مافیایی بررسی شود چرا که با کنترل ذهن افراد عمل می‌کند، قوه تعقل و اختیار را از اعضای خود گرفته و عملاً در گروهک منافقین، اعضای سازمان رجوی را با خدا برابر می‌دانند.

خدابنده تهدید اصلی هزار سوم را کنترل ذهن مخرب فرقه‌ای دانست و گفت: فرقه‌هایی مانند گروهک منافقین برای مغزشویی و کنترل ذهن افراد ابتدا فرد را خالی از عواطف انسانی کرده و سپس هویت کاذبی را بر هویت اصلی فرد سوار می‌کنند.

این عضو جداشده از گروهک تروریستی منافقان و مدیرعامل انجمن نجات ایران با اشاره به اینکه در وقایع حضور خانواده‌ها در عراق در سال‌های ۸۸ تا ۹۲ که منجر به تعطیلی و خروج منافقین از اردوگاه اشرف شد؛ بیش از ۱۰۰ نفر از اردوگاه اشرف فرار کردند؛ ابراز داشت: پس از سقوط صدام در سال ۸۲،  بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای گروهک منافقین، از این سازمان تروریستی جدا شدند و باتوجه‌به آمارهای غیررسمی اکنون آمار اعضای این سازمان بسیار کمتر از افرادی که از آن جدا شده‌اند.

مدیرعامل انجمن نجات اذعان داشت: جهت ایجاد مصونیت در جوانان لازم است آموزش‌وپرورش و معلمان و در نهایت دانش‌آموزان  نسبت به کنترل ذهن از سوی دشمن با به‌دست‌آوردن آگاهی مصون شوند.

وی افزود: جلوی تهاجمات دشمنان را نمی‌توان گرفت اما می‌توان با آموزش و خودآگاهی در برابر حملات دشمن مصون شد.

خدابنده ضمن تشریح فعالیت‌های انجمن نجات، عنوان کرد  این انجمن فعالیت خود را سال ۱۳۸۴ شروع کرد و از سال ۱۳۹۴ این انجمن به ثبت رسمی رسید

وی افزود: هم‌اکنون انجمن نجات در ۲۷ استان کشور فعال بوده و هدف از راه‌اندازی این انجمن ارتباط‌گیری با افراد فریب‌خورده و جذب شده در سازمان منافقین است که البته باتوجه‌به شرایط خفقان موجود در اردوگاه‌های منافقین این هدف کاری بس دشوار است.

 

نقش رسانه در تبیین آسیب‌های دشمنان کلیدی است

علی مرادی رئیس انجمن نجات استان سمنان با تأکید بر اینکه خانواده و آگاهی والدین مقدم بر عملکرد نیروهای امنیتی و نظامی در مقابله با تهدیدات مجازی دشمنان است؛ خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم که رجوی در فضای مجازی در کمین بچه‌های ما است و در این مسیر از هیچ دنائت و کینه‌توزی فروگذار نخواهد کرد.

رئیس انجمن نجات استان سمنان در ادامه بیان کرد: گروهک منافقین خود یک تشکیلات استبدادی و بسته است که درحالی‌که حجاب را برای اعضای خود اجباری می‌داند، با شعار عوام‌فریبانه زن، زندگی و آزادی  زنان و دختران ایران را به برداشتن حجاب و مخالفت با قانون کشور تشویق می‌کند.

وی با اشاره به نقش کلیدی رسانه‌ها در تبیین آسیب‌های دشمنان، عنوان کرد: آگاهی والدین و خانواده‌ها نسبت به تهدیدات موجود و مطالعه و داشتن پاسخ مناسب در کنار عواطف خانوادگی، مصون کننده فرزندان در مقابل عملیات روانی منافقین است.

 

ثریا عبداللهی مادر امیراصلان حسن‌زاده یکی از فریب‌خوردگان در اسارت گروهک تروریستی منافقین که با حضور ۴ساله در کمپ آزادی در حاشیه پادگان اشرف به همراه خانواده‌های سایر فریب‌خوردگان این فرقه جنایت‌کار، ضمن تشریح وقایع سال‌های ۸۸ تا ۹۴ که زمینه‌ساز بسته‌شدن درهای پادگان اشرف پس از ۴۰ سال بر روی رجوی شد، اظهار داشت: ما چهار سال با دست‌های خالی و فقط با بلندگو صدایمان را به گوش فرزندانمان رساندیم.

وی افزود: رجوی با نصب بلندگوهای مجهز  در مقابل ما مانع از رسیدن صدای بلندگوهای ما به گوش بچه‌ها می‌شد.

عبداللهی در ادامه بیان کرد: در آن پادگان، زنان و مردان کاملاً از یکدیگر جدا شده بودند، اگر فردی هم مخالفت می‌کرد، شکنجه و یا زنده‌به‌گور می‌شد.

این عضو انجمن نجات با اشاره به وجود فساد اخلاقی فراوان در گروهک منافقین، گفت: سعی می‌کردیم از طریق بلندگوها صوت افرادی که از گروهک جدا شده و آگاه شده بودند را برای حاضرین در پادگان اشرف پخش کنیم تا از این طریق بچه‌ها آگاه شده و به ترک پادگان اقدام کنند.

وی افزود: پس از فرار افراد از پادگان آن‌ها را در هتلی در عراق اسکان داده و خانواده‌های آنان را در جریان قرار می‌دادیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: