[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران از کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های نیازمند زندانیان استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: در ایام پایانی سال و اعیاد شعبانیه، بیش از ۵۴۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷۶ بسته معیشتی توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان تهیه و توزیع شد، افزود: این اقدام توسط خیران و انجمن‌های حمایتی به مبلغ ۱۱۳ میلیون تومان انجام شده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اهدای بیش از ۱۷۰ کارت هدیه نقدی به خانواده نیازمند زندانیان استان خاطرنشان کرد: این کارت هدیه‌ها نیز توسط خیران تهیه و توزیع شده و بیش از ۱۵۰ میلیون تومان ارزش داشته است.

وی از توزیع ۲۲۳ قواره چادر و ۵۰ عدد پیراهن مردانه بین این خانواده‌های نیازمند خبر داد و عنوان کرد: با توجه به برگزاری جشن‌ها و مراسم مختلف، این هدایا نیز به مبلغ بیش از ۱۶ میلیون تومانی تهیه و توزیع شده است.

کهربایی پخت و توزیع غذای گرم را در این ایام از دیگر خدمات ارائه شده دانست و تصریح کرد: حضور گروه‌های جهادی در زندان‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خانواده زندانیان از دیگر اقدامات این ایام بود.

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: