[ad_1]

به گزارش قومس، ️️️️مراسم افتتاح این طرح‌ها، به صورت وبیناری با حضور وزرای بهداشت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نایب رئیس مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بیمارستان شفای سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این مراسم گفت: چهار طرح در بیمارستان شفای سمنان در قالب افزایش تخت‌های بیمارستانی بویژه بخش مراقبت‌های ویژه، کلنگ زنی بخش توسعه این بیمارستان و کلینیک تخصصی آن و طرح ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی در ایوانکی با در مجموع ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار امروز به بهره‌برداری رسید.

سید محمدرضا هاشمی افزود: ارائه خدمات کامل و تخصصی و رایگان بهداشتی و درمانی نه تنها به مردم این استان بلکه به ۱۵ میلیون مسافری که سالانه از استان سمنان می‌گذرند هدف مسئولان است.

محمدکاظم امیدیان مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان هم گفت: ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان شفا به منظور جداسازی بخش‌های درمان سرپایی و اورژانس با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود و قرار است این کلینیک که دارای ۱۶ اتاق در زمینه‌های مختلف نظیر طب سالمندی، قلب و دیالیز است تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

وی افزود: با اهدای زمین مرکز درمانی تامین اجتماعی در ایوانکی، ساخت این مجموعه به زودی آغاز می‌شود و مجوز ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی در دامغان و جابجایی کلینیک شماره ۲ شاهرود به بسطام اخذ شده است.

به گفته وی، پارسال ۵ میلیون نفر بار از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده کرده‌اند که این رقم در ۹ ماهه امسال ۳۰ درصد افزایش ظرفیت داشته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: