[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه اقدامات اخیر دشمن در راستای جنگ ترکیبی است که علیه نظام، انقلاب و مردم راه انداخته‌اند، افزود: دغدغه و نگرانی والدین دانش‌آموزان نسبت به‌سلامتی فرزندان خود کاملاً درست، منطقی و به جا است و مسئولان وظیفه دارند این نگرانی را رفع کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با این‌گونه اقدامات از دانش‌آموزان و نیز خانواده‌های آنها به دلیل عدم همراهی در اغتشاشات انتقام بگیرد و عرصه‌های علم و دانش را از رونق بیندازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در بخش دیگری این پیام با تأکید بر نقش شورای تأمین استان برای شناسایی فوری و برخورد جدی با عوامل این‌گونه اقدامات تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی استان باید موضوع را در سریع‌ترین زمان پیگیری کنند و عوامل اصلی و دخیل در این حوادث را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات گسترده رسانه‌ای تلاش می‌کند این‌گونه اقدامات را به‌نظام نسبت دهد تصریح کرد: شورای تأمین استان سمنان دراسرع‌وقت نتیجه پیگیری‌های خود را به سمع و نظر مردم عزیز و رسانه‌ها برساند.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: