[ad_1]

به گزارش قومس؛ سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا امروز، ۱۸۷ تن گوشت گوساله، ۴۵ تن گوشت گوسفند و ۳۵ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار و دسترسی مردم در بازارهای استان توزیع شده است.

وی افزود: به برکت سفر پرخیر و برکت رئیس‌جمهور به استان سمنان، تاکنون بالغ بر ۱۰ هزار تن نهاده مدت‌دار شامل ذرت و جو در قبال تولید قراردادی، تحویل عشایر و دامداران و باعث تحول بسیار خوبی در استان شده است.

استاندار سمنان ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای همکاری و پشتیبانی بسیار خوبی که در حوزه‌های مختلف امنیتی و اقتصادی و…. داشته‌اند، تشکر می‌کنیم.

هاشمی گفت: در حال حاضر، اولویت کاری و مهم‌ترین وظیفه ما تأمین کالای موردنیاز مردم و سپس نظارت بر فروش کالاهاست تا در این حوزه شاهد سوءاستفاده در بازار نباشیم.

وی با اعلام اینکه تلاش اعضای ستاد تنظیم بازار باید به نتیجه مطلوب منجر شود، گفت: با تلاش شبانه‌روزی، همفکری و تصمیم‌گیری مناسب باید رضایت مردم در حوزه بازار فراهم شود.‌

استاندار سمنان با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره برای کمک به مردم به‌منظور تأمین کالاهای موردنیاز خود برپا شده است، گفت: اقلام قابل‌توزیع در نمایشگاه‌ها از مرغوبیت مناسبی برخوردار باشد و نظارت بر این نمایشگاه‌ها نیز انجام پذیرد.

هاشمی با بیان اینکه صداوسیما اطلاع‌رسانی لازم در حوزه بازار را انجام دهد، گفت: با توجه به ایام پایانی سال، فرمانداران استان جلسات تنظیم بازار شهرستان‌ها را به‌صورت منظم برگزار کنند و نظارت و بازدید میدانی را برای برقراری نظم و جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه بازار در جهت جلب رضایت مردم به انجام رسانند.‌

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: