[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی،نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد،ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژه روز جوان گفت: جوانان سرمایه‌های یک جامعه هستند و همواره دین اسلام تاکید و سفارش بر توجه به جوانان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی در ادامه افزود: جوانان فرصت را غنیمت شمرده و برای رسیدن به سعادت و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند.

نماینده ولی فقیه ابراز کرد: جوانان برای یافتن جایگاه واقعی خود باید در مسیر درست گام بردارند و برای تحقق این مهم باید مسئولان اهتمام جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی یادآور شد: اشتغال، مسکن و ازدواج از جمله دغدغه‌های جوانان است و انتظار می‌رود با اهتمام ویژه رفع این دغدغه‌ها مورد توجه مسوولان باشد.

وی با اشاره به دیدار اخیر امامان جمعه با رهبر معظم انقلاب افزود: تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، تولید، سرمایه‌گذاری خارجی و توجه به اشتغالزایی اطلاع‌رسانی شود.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دولت اهتمام جدی نسبت به مهار نرخ تورم دارد، ابراز کرد:طی پنج سال گذشته تورم تا نرخ ۵۰ درصد تداوم داشت و اکنون دولت تورم را با برنامه‌ریزی و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب مهار و ثابت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی یادآور شد: دشمن با ضربه و چالش کشیدن اقتصاد کشور به دنبال القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه است و دولت با برنامه‌ریزی رونق اقتصادی را دنبال می‌کند.

وی در نهایت تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال یک برنامه کوتاه مدت و مسکن برای عرضه کالاهای اساسی با نرخ ثابت و مصوب است تا در این شرایط اقتصادی فعلی برای رفع دغدغه جامعه تلاش کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: