[ad_1]

به گزارش قومس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در یک دورهمی دوستانه ۹ جوان در یک باغ واقع در یکی از مناطق تفریحی شهر مجن از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود، ۲ جوان به دلیل شوخی با یکدیگر درگیر می‌شوند.

وی افزود: جوان ۲۱ ساله با استفاده از چاقویی که همراه داشت با وارد کردن ضرباتی به قفسه سینه فرد ۳۶ ساله، وی را داخل خودروی پارک شده داخل باغ رها می‌کند و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مضروب توسط سایر دوستانش به یکی از مراکز درمانی منتقل می‌شود، ادامه داد: فرد ۳۶ ساله به دلیل جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند و پلیس بلافاصله وارد عمل می‌شود و ماموران انتظامی شهرستان شاهرود، در کمتر از ۲ ساعت، قاتل جوان را در حالی که صندلی عقب یک دستگاه پراید مخفی شده بود شناسایی و دستگیر می‌کنند.

موقوفه‌ای از انتقال متهم به مقر انتظامی سخن گفت و ابراز داشت: سرانجام قاتل به قتل دوست خود در درگیری لفظی با وی اعتراف و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

وی در پایان یک شوخی نابه‌جا و یک لحظه خشم بدون تفکر را عامل یک قتل برشمرد و تاکید کرد: مهارت‌های رفتاری و گفتاری یکی از مهم‌ترین اصولی است که می‌تواند در سلامت فرد و جامعه تأثیر مستقیم داشته و از وقوع اتفاقات تلخ پیشگیری کند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: