[ad_1]

به گزارش قومس، حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیین تجلیل از جانبازان رشید و سرافراز شاغل در استانداری سمنان با حضور استاندار سمنان اظهار کرد: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته است در طول عمر بابرکت خود، از گردنه‌های مختلف به‌سلامت عبور کند.

وی تصریح کرد: قدرت احیاکنندگی نظام جمهوری اسلامی، از دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی بوده و انقلاب اسلامی به عبارت دیگر، بعثت مجدد اسلام است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: امروز قدرت زنده کردن دین اسلام و انقلاب اسلامی به جایی رسیده که چالش جدی دشمنان امروز کشورمان، تجهیزات نظامی ایران است.

دامغانی بیان کرد: انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال به ملت ایران بود و نعمت ولایت‌فقیه و مصداق امروز آن، مقام معظم رهبری، برای ما بسیار مغتنم است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: مردم ما که با وجود مشکلات پای نظام ایستاده‌اند، لیاقت خدمت حداکثری را دارند و باید به این امر توجه بیشتری شود.

سپاه باتدبیرترین مدیران کشور را تقدیم نظام کرده است

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: از تمام تلاش‌ها و کوشش‌هایی که در راستای خدمت به مردم صورت گرفته، تقدیر می‌کنیم؛ با وفاق، صمیمت و همدلی موجود در ارکان استان سمنان شاهد بالندگی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند کارنامه سپاه درخشان است؛ ایمان، عقیده و مجاهدت از ویژگی‌های پاسداران عزیز بوده و باهوش‌ترین فرمانده‌ها و باتدبیرترین مدیران کشور را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: همراهی اقشار بسیج و حمایت‌های فکری و معنوی عزیزان ما در سپاه پاسداران در بحث اجرای طرح مردمی کردن یارانه‌ها بسیار تأثیرگذار بود.

در این جلسه که معاونان استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری نیز حضور داشتند، از هشت نفر از جانبازان شاغل در استانداری سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: