[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه هیئت‌امنا و شورای هماهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان در سالن یادگار امام (ره) برگزار شد؛ با بیان ضرورت جهاد تبیین در خصوص تشریح و اطلاع‌رسانی رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های دوران دفاع مقدس برای نسل جدید، اظهار داشت: امروز بهترین راه مبارزه با  تهاجم فرهنگی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار سمنان در ادامه بیان کرد: مردم ما دل در گرو انقلاب داشته و به احترام شهدا و رهبر انقلاب، حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند که ان‌شاءالله از خداوند متعال اجر خود را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به‌ضرورت توجه به جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف در بحث بسترسازی برای مشارکت حداکثری در تمامی امور جامعه، گفت: کنگره ۳ هزار شهید سرافراز استان در سال ۱۴۰۳ در استان برگزار می‌شود و ضرورت دارد برنامه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مرتبط با دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در راستای برگزاری این کنگره باشد.

هاشمی با بیان اینکه باید تدبیر لازم برای استقرار نمایشگاه‌های خیابانی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، رشادت‌های دوران دفاع مقدس باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهدا توسط شهرداران اتخاذ شود؛ تأکید کرد: امروز لازم است تا کودکان، نوجوانان و نسل جوان کشور با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس آشنا شوند که رونمایی از محصولات فرهنگی از جمله کتب مرتبط با این مهم، بسیار ارزنده و پسندیده است.

استاندار سمنان در ادامه یادآور شد: از سپاه پاسداران، ادارات صمت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی و بخش خصوصی به‌واسطه هماهنگی و همکاری مطلوب در بحث برگزاری اردوی راهیان نور تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست محترم جمهوری برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس استان اختصاص یافت که ان‌شاءالله در آینده در سفر دوم نیز دراین‌خصوص اقدام خواهد شد تا این مرکز به یک قطب فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: