[ad_1]

به گزارش قومس، مجید وفایی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان اظهار کرد: استان سمنان به دلیل وجود بیش از ۳۰۰ روز آفتابی بستر مناسبی برای توسعه انرژی‌های تجدپذیر دارد.

وی از مساعد بودن شرایط اقلیمی استان و زمینه‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های انرژی‌های تجدید پذیر خبر داد و گفت: در همین راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) مناقصه انتخاب سرمایه‌گذار در دومرحله انجام و ۶ سرمایه‌گذار بخش خصوصی در هشت ساختگاه استان، به منظور احداث نیروگاه خورشیدی به میزان ۱۰۰ مگاوات انتخاب وفرآیند واگذاری زمین به آن‌ها در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به بهره برداری از ۳۰ پروژه این شرکت در دولت سیزدهم تصریح کرد: در طول خدمتگزاری دولت سیزدهم، دو هزار و معادل ۹۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های صنعت برق در بخش انتقال و پست‌های فوق توزیع مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای سمنان در سطح استان پهناور سمنان با تامین وایجاد زیرساخت‌های مناسب وظیفه تامین پایدار انرژی الکتریکی و همچنین تبادل انرژی با استان‌های همجوار را به عهده دارد.

وفایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه توجه به ایثارگران و جانبازان و پیگیری مطالبات قانونی آنان را از اولویت‌های امور ایثارگران شرکت برشمرد و افزود: درصد قابل توجهی از مدیران این شرکت را ایثارگران و جانبازان تشکیل می‌دهند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان ادامه داد: به مناسبت روز جانباز و اعیاد شعبانیه از ۲۴ تن از جانبازان و فرزندان همکار از جانبازان با اهداء لوح یادبود، تجلیل شد.

حجه الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان نیز با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد مبارک شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان فرصت ارزشمندی برای آمادگی انسان برای رسیدن به مهمانی الهی و درک فیوضات ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: