[ad_1]

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان:

به گزارش قومس، اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان به میزبانی دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان و با حضور جمع کثیری از بانوان فعال در عرصه‌های مختلف صبح امروز در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

سعیده همتی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در این همایش ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم راه شهدا و امامین انقلاب است، گفت: امروز وظیفه بانوان تأثیرگذار ایرانی ادامه راه شهدا و انقلابیون است و باید این مسیر باافتخار با تلاش شما ادامه پیدا کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در ادامه افزود: اولین کنگره بانوان تأثیرگذار استان سمنان با حضور بانوان پیشران در عرصه‌های مختلف در حالی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود بانوان بتوانند بسترساز و تمدن ساز در یک حرکت عظیم اجتماعی شوند.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند زن باشرف و بااستعداد ایرانی که بزرگ‌ترین ضربات مهلک را به دنیای غرب وارد کرده تاریخ جدیدی را به روی جهان گشوده و به‌دور از نگاه شرق و غرب به‌عنوان الگوی سوم زن مسلمان به جهان ارمغان آورده است.

وی درنهایت خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی در این زمینه توانستند با نگاه عفیفانه در کنار زندگی خانوادگی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کنند.

بانوان تاثیر گذار، در حل مشکلات جمعیتی استان یاریگر باشند

احمد ریواده، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در ادامه این نشست ضمن تقدیر از متصدیان این همایش گفت: این رویداد اتفاقی پیشرو در استان سمنان است که به سبب آن و با شکل‌گیری رویدادها و روایت‌های متعدد دیگر و همچنین تکیه‌بر ظرفیت‌های مبتنی بر سند گام دوم انقلاب پیشرفت و اعتلا در استان حاصل خواهد شد.

معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری سمنان در ادامه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب مهم‌ترین نرم‌افزاری است که در اختیارداریم تا شاخصه‌های آن موردتوجه جدی قرار گیرد و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در سند تحول به حوزه بانوان توجه جدی داشته و باید کم‌کاری‌های گذشته جبران شود.

ریواده ابراز کرد: استاندار سمنان مشکلات استان سمنان در عرصه‌های مختلف را جمع‌بندی کرده و به این نتیجه دست‌یافته است که استان سمنان در دو عرصه آب و جمعیت دارای معضل جدی است و نقش شما بانوان تأثیرگذار در این حوزه بسیار پررنگ و مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: