[ad_1]

به گزارش قومس؛ شهید ابوالفضل ولایتی ششم آذر ۱۳۴۱ در شهرستان فیروزکوه چشم به جهان گشود. پدرش محمدابراهیم و مادرش زهرا نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. پاسدار بود. شانزدهم دی ۱۳۶۰ در شیاکوه توسط نیرو‌های بعثی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. اثری از پیکرش به دست نیامد. نمای قبرش در گلزار شهدای شهرستان گرمسار است.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

خوشا به حال مقاومت‌کنندگان!

دنیا دار آزمایش است. خوشا به حال مقاومت‌کنندگان! آنانی که در حوادث زندگی راه بندگی پروردگار را پیشه خود ساخته و با تحمل مشقات فراوان در عمل تأیید کردند که زنده هستند.

پدر عزیزم! بدان که زحمت‌های تو را فراموش نمی‌کنم و در آن دنیای سرنوشت‌ساز، شهادت می‌دهم که تو مرا خوب تربیت کردی. تویی که هنگام اعزام گفتی: «برو که پیروز خواهید شد و با پیروزی برمی‌گردی.» پشت سر امام و روحانیت آگاهت برو و آن‌ها را یاری کن. به دشمنانم و دشمنان امام و روحانیت بگو کور خوانده‌اید و به منافقین بگو که مردم آگاهند. شما خودتان نمی‌فهمید، راهتان اشتباه است و جای‌تان جهنم است.

مادرم! به خواهرانم حجاب و تقوا بیاموز

مادرم! من مرگ سرخ را بهتر از این مرگ نگین می‌دانم. به دشمنان بگو، من فقط بخاطر اسلام، امام و ملت به جبهه رفتم و شهید شدم و این را بدان که من با پای خودم به نبرد رفتم و هیچ‌کس به من نگفت برو. این خودم بودم که برای شهادت یا پیروزی که هر دو پیروزی است رفتم. از تو می‌خواهم به خواهرانم حجاب و تقوا بیاموزی. راه ما همان راه امام خمینی و روحانیت است این راه را ادامه بده.

با خوبان همنشین باشید

خواهرانم! مطالعه کنید و حجابتان را حفظ کنید. خواهران و برادران! فقط گوش به امامتان و روحانیت مبارز بدهید و هر چه آن‌ها گفتند و امامتان گفت، با آگاهی تمام اطاعت کنید. سعی کنید با خوبان همنشین باشید و شما را سفارش می‌کنم به پیروی از امام و ولایت فقیه.

نوید شاهد

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: