[ad_1]

به گزارش قومس؛ سید محمدرضا هاشمی غروب شنبه در حاشیه بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار شهر سمنان با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز ترتیبی در نظر گرفته تا ذخیره کافی از کالاهای اساسی در انبارهای استان وجود داشته باشد، ابراز داشت: خوشبختانه طی بازدیدهای صورت گرفته مشکلی به لحاظ تأمین میوه شب عید استان سمنان وجود ندارد.

وی ضمن بیان اینکه میوه شب عید خریداری و در انبارها ذخیره‌سازی شده است، افزود: با همت اعضای ستاد تنظیم بازار استان سمنان مجموعاً ۳۰۰ تن میوه شامل ۲۰۰ تن پرتغال و ۱۰۰ تن سیب برای مصرف مردم خریداری شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ستاد تنظیم بازار به تأمین اقلام مورد نیاز از درون استان تأکید شده است، ابراز داشت: در این راستا سیب مورد نیاز مردم از درون استان و بهره‌برداران بومی خریداری شده است تا باغداران مورد حمایت قرار گیرند.

هاشمی با تأکید بر اینکه مردم نگرانی از بابت خرید اقلام مورد نیازشان نداشته باشند، تصریح کرد: تیم‌های تخصصی برای جلوگیری از گران‌فروشی و هرگونه موارد تخلف دیگر در استان تشکیل و نظارت‌ها به بازار میوه و تره‌بار افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای پایانی سال بازارچه‌های موقت برای عرضه میوه و تره بار در استان سمنان راه اندازی خواهد شد، افزود: هدف از راه اندازی این بازارچه‌ها سهولت دسترسی عموم به عرضه میوه تنظیم بازار در استان سمنان است.

مهر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: