[ad_1]

به گزارش قومس، خدابخش عرب با بیان اینکه گوشت منجمد برای تنظیم بازار در استان سمنان توزیع می‌شود، تاکید کرد: در کنار توزیع، تشدید نظارت بر بازار عرضه گوشت و مرغ از دیگر اقداماتی است که طی هفته جاری در دستور کار قرار گرفته و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای تامین گوشت منجمد مورد نیاز مردم استان سمنان هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: مردم استان سمنان نگران تامین گوشت نباشند چرا که ذخایر گوشت منجمد گوشت گوساله و گوسفندی در استان به اندازه کافی وجود دارد.

سخنگوی جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این گوشت‌ها با قیمت‌های مناسبی نیز عرضه می‌شود، تاکید کرد: عمده عرضه گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که عمومیت بیشتری دارد و غاطبه مردم می‌توانند به آن مراجعه کنند همچنین تعاونی‌های مصرف محلی و کارکنان دولت و … نیز می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی سهمیه خودشان را دریافت و توزیع کنند.

عرب با بیان اینکه در شهرستان‌های استان سمنان مباشرانی وجود دارند که از آنها درخواست می‌کنیم برای دریافت سهم شهرستان‌های مختلف استان مراجعه کنند تا در اختیار تعاونی‌های شهرستان‌ها و فروشگاه‌ها قرار دهند، بیان کرد: در کنار عرضه نظارت بر بازار نیز تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز از امروز با حساسیت و دقت بیشتری مورد نظارت همکاران ما در شهرستان‌های استان سمنان قرار خواهد گرفت، افزود: اکیپ‌های نظارت و بازرسی و گشت‌های مشترک با حضور دستگاه های مختلف در سراسر استان سمنان گشت‌های مشترکی را برگزار خواهند کرد تا جلوی سوء استفاده‌های احتمالی در این بازار گرفته شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: