[ad_1]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد:

به گزارش قومس، جعفر کاشانی ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای فرصت‌های شغلی روستایی و عشایر در استان سمنان بیان کرد: سه هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات بانکی در سراسر استان سمنان ایجاد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و ۷۶۷ طرح اشتغال زایی روستایی و عشایری مصوب و برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی شدند، افزود: ۳۷۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به این طرح‌ها اعطا خواهد شد.

 

دبیر شورای اشتغال استان سمنان با بیان اینکه اعطای این میزان تسهیلات بانکی سه هزار و ۶۶۸ فرصت شغلی جدید را ایجاد خواهد کرد، گفت: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در زمینه‌های مختلف شامل دامپروری، تولید علوفه و … اعطا خواهد شد.

 

کاشانی با بیان اینکه در کنار تسهیلات عشایر و روستایی طرح‌های مشاغل خانگی نیز به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، ابراز کرد: از هفته دولت تا ابتدای اسفند ماه سال جاری بالغ بر یک هزار طرح مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده است.

 

وی با بیان اینکه اشتغال زایی خانگی و روستایی و افزایش ماندگاری در روستاها محور اعطای این تسهیلات است، تاکید کرد: بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان ایجاد خواهد شد که به افزایش ماندگاری روستاییان کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: