[ad_1]

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد:

 

به گزارش قومس، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور تأمین برق مشترکان و پایداری خطوط برق‌رسانی، طرح توسعه و بهسازی ۳۲۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشارضعیف در استان سمنان به اجرا درآمده است.

وی افزود: از آغاز امسال تاکنون، طرح توسعه ۱۰۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشارضعیف و بهینه‌سازی ۲۲۶ کیلومتر شبکه توزیع برق استان توسط واحدهای اجرایی شرکت توزیع برق استان سمنان به انجام رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: به‌منظور تغذیه برق مشترکان، عملیات احداث و بهره‌برداری از ۱۳۲ ایستگاه هوایی و یک دستگاه پست زمینی توزیع برق و همچنین طرح اصلاح ۲۱۸ ایستگاه زمینی و هوایی توزیع برق در این استان صورت گرفته است.

علی‌اصغری با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا زمان حاضر، ۶ هزار و ۹۷۲ مشترک برق جدید در استان سمنان جذب شده است، ادامه داد: هم‌اینک شرکت توزیع برق استان سمنان به ۴۰۸ هزار و ۹۱۵ اشتراک برق خدمات ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور اجرای این طرح‌های توسعه‌ای در استان سمنان، مبلغ ۷۰۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: