[ad_1]

به گزارش قومس؛ علی میرباقری در آیین افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع محور در روستای دهملا شاهرود گفت: اختصاص این میزان وام با شناسایی ۱۲۵ نقطه هدف در استان انجام شد.

وی به اجرای ۴۰ طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در روستای دهملا اشاره کرد و گفت: ۳۶ میلیارد تومان وام در قالب تبصره ۱۶ و قرض‌الحسنه به متقاضیان این روستا پرداخت شد.

میرباقری با بیان اینکه کمک این بنیاد در حوزه‌های خدماتی از جمله کارگاه‌های مبل‌سازی، کشاورزی، گلخانه، انرژی و انتقال آب انجام شد، ابراز کرد: افراد شاغلی که نیازمند توسعه اشتغال و همچنین افرادی که جویای کار بودند، از وام بنیاد برکت بهره‌مند شدند.

مسوول بنیاد برکت استان سمنان ادامه داد: متقاضیان در مناطق هدف روستا و شهرهای استان با مراجعه به دهیاری و شورای شهرها پس از ثبت نام، می‌توانند از این وام‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: طرح‌های اشتغالزا متناسب با شرایط و نیاز روستاها و محله‌ها با هدف توسعه اشتغال افراد بومی و رونق اقتصادی مناطق و روستاها مدنظر قرار می‌گیرد.

آیین افتتاحیه طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت در روستای دهملا با حضور احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: