[ad_1]

به گزارش قومس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان، اظهار کرد: از گزارش ارائه شده و اقدامات ارزشمند بانک‌های عامل در این استان طی یک سال گذشته قدردانی می‌کنم.

وی افزود: کسب رتبه برتر استان سمنان در پرداخت تسهیلات در کشور از دیگر اقداماتی است که با همراهی و همکاری بانک‌های عامل استان محقق شد.

استاندار سمنان گفت: رشد ۳۵ درصدی منابع بانکی استان سمنان، نشان از همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک‌های عامل استان دارد.

هاشمی ضمن تشکر از همراهی و همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان، بیان کرد: امیدواریم این واحدها در آینده بیش از پیش مراودات مالی خود را با بانک‌های عامل استان تقویت کنند.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، جلسه مشترک اتاق بازرگانی و شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان در راستای تقویت و ارتباط دوجانبه واحدهای تولیدی و صنعتی و بانک‌های عامل برگزار خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: بانک‌های عامل این استان با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و مسافرت‌های نوروزی، با تعیین شعبه‌های کشیک، در آماده‌باش کامل باشند و خودپردازها برای تأمین وجه نقدی تقویت شوند.

هاشمی اضافه کرد: بانک‌های عامل در تقویت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به شعار سال و تحقق این مهم، همراهی و همکاری بسیار خوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: نقش بانک‌های عامل در راه‌اندازی ۷۸ واحد تولیدی و صنعتی ۱۰۰ درصد راکد و ایجاد بالغ‌بر ۲ هزار فرصت شغلی جدید با همراهی بخش خصوصی و دست‌اندرکاران امر، بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در بخش تسهیلات تبصره ۱۶، بانک‌های عامل این استان تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی اقدام کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: