[ad_1]

به گزارش قومس؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرسمنان که در مسجد امام این شهر برگزارشد،گفت: سفر چند روز گذشته ریاست جمهوری به کشور چین دستاوردهای بسیار مهمی داشته و سند های همکاری های متعددی منعقد شده و متاسفانه دشمنان به دنبال تحریف دستاوردهای این سفر هستند.

امام جمعه سمنان در ادامه افزود: تحکیم سند ۲۵ ساله ایران و چین و عضویت ایران در سازمان شانگهای و استفاده از تجربیات کشور چین که قدرت برتر اقتصادی جهان است، از نکات حائز اهمیت این سفر است.

حجت الاسلام مطیعی تصریح کرد: ۲۹ بهمن روز قیام مردم تبریز و یک روز تاریخی است که مردم تبریز در چهلم شهدای قم قیام کردند و این روز از اهمیت زیادی در تاریخ انقلاب ایران برخوردار است و موجب تداوم حرکت انقلاب شده است.

امام جمعه سمنان ضمن قدردانی از حضورپرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی علی‌رغم تلاش‌های آنها برای جدایی مردم از نظام، نشانه اتحاد و همدلی مردم و پایبندی آنها به انقلاب اسلامی است.

وی در نهایت با اشاره به عید مبعث و رسالت عظیم پیامبردر تزکیه و تعلیم مردم جهان بیان داشت: عید مبعث یکی از چهار روزی است که در آن روزه گرفتن ثواب زیادی دارد و و باید در این زمینه تلاش کنیم تا بتوانیم در مسیر هدایت قرار بگیریم و به راه راست هدایت شویم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: