[ad_1]

اسفندیار مونسان، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با بیان اینکه توزیع گوشت منجمد در استان تا پایان ماه مبارک رمضان به‌صورت نامحدود ادامه خواهد یافت، گفت: در حال حاضر میزان ذخایر گوشت منجمد در انبارهای ذخایر کالاهای اساسی در استان مطلوب است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام در استان سمنان افزود: تاکنون ۱۱۸ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفند در بازار توزیع‌شده و از این به بعد نیز هر چقدر کشش بازار و تقاضای مردم باشد باقیمت مصوب ۱۴۰ و ۱۵۰ هزار تومان توزیع خواهد شد.

وی همچنین در مورد توزیع گوشت گرم وارداتی در سطح استان، بیان کرد: جهاد کشاورزی هیچ دستورالعمل و سازوکاری مبنی بر توزیع این گوشت نداشته و فعلاً در کلان‌شهرها نیز توزیع آن متوقف‌شده است.

بنا به گفته این مقام مسئول، توزیع گوشت وارداتی یک برنامه مشترک فی‌مابین واردکنندگان بخش خصوصی و میدان‌های میوه و تره‌بار بوده است که هیچ ارتباطی به سازمان جهاد کشاورزی نداشته است

لازم بذکر است پیش از این مدیرکل نظارت برکالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از تلاش برای توزیع گوشت گرم وارداتی تا پایان اردیبهشت ماه خبر داده بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: