[ad_1]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی گفت: کار موثر در نیروی انتظامی با توجه به وسعت دایره فعالیت آن، نیازمند مدیریت عالمانه و تلاش شبانه‌روزی است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با یادآوری آموزه‌های دینی در خصوص تقویت پایه‌های امنیت گفت: مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع دارند نسبت به تامین امنیت عمومی در بخش‌های مختلف اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حضور به موقع نیروی انتظامی در صحنه‌های گوناگون، شاخصه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد، افزود: اینکه مردم ببینند ماموران نیروی انتظامی در اماکن عمومی حاضر می‌شوند احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: وضعیت کلی امنیت در سمنان نسبت به سایر استان‌ها بهتر است، اما این موضوع نافی ضرورت حضور فعال نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان نیست.

امام جمعه سمنان با اشاره به وقوع برخی جرائم نظیر سرقت در استان گفت: بسیاری از شهروندان استان سمنان به ویژه دامداران، باغداران و مدیران واحدهای تولیدی، نسبت به تامین امنیت محیط های شغلی خود دغدغه دارند که نیروی انتظامی باید نسبت به رفع آنها تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ایجاد و حفظ امنیت را مهمترین ماموریت نیروی انتظامی دانست و گفت: تامین امنیت پایدار در استان نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه های مرتبط است.

وی با تقدیر از تلاش بخش های مختلف نیروی انتظامی در مدیریت حوادث ماه‌های گذشته در استان گفت: عملکرد نیروی انتظامی استان سمنان در دوران ناآرامی ها مطلوب بود.

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه مسائل اجتماعی گفت: امیدواریم اقداماتی نظیر برپایی میزهای مشاوره در کلانتری ها ادامه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه مراکز تجاری باید پیوست فرهنگی داشته باشند و نباید به فضایی ضدفرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: پلیس نسبت به سالم‌سازی اماکن تجاری استان اقدامات قانونی و مقتضی را انجام دهد.

در این دیدار سرهنگ جلیل موقوفه ای فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به آمادگی کارکنان و ماموران فراجا برای تامین امنیت در نقاط مختلف استان، برنامه‌های فرماندهی نیروی انتظامی استان در دوره مدیریتی جدید را تشریح کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: