[ad_1]

به گزارش قومس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در جمع شماری از مسؤولان سمنان اظهار کرد: نوزدهم بهمن، سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل (ره) بود که اقدامی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود و رهبر عزیز انقلاب اسلامی هم در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش فرمودند که ارتش عزیز و مورد اعتماد مردم و محبوب پروردگار است.

مطیعی ادامه داد: امیدواریم ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از نظام و انقلاب موفق باشد؛ چراکه اقتدار ارتش باعث خوشحالی دوستان و خشم دشمنان است.

وی افزود: رونمایی از پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ که توسط ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران انجام شد، مایه افتخار و اقتدار ملت ایران بود و پیام روشنی به دشمنان انقلاب اسلامی داد.

عفو کریمانه و پدرانه اغتشاشگران

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین گفت: دستور عفو کریمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر یکی از اتفاقات تاریخی و مهم بود که نه از روی قدرت، بلکه از منظر رویکرد مهربانانه و رئوفانه ایشان صورت گرفت.

مطیعی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر؛ بیشترین هجمه‌ها و هتک حرمت‌ها نسبت به ساحت نورانی رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛ اما ایشان با این نگاه که این افراد فرزندان ما هستند، آنها را مورد عفو قرار دادند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که رهبران جمهوری اسلامی ایران مربیان تربیتی امت هستند و برخلاف برخی حکام مرتجع منطقه، بغض و کینه فردی ندارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: