[ad_1]

به گزارش قومس؛ نمایشگاه کار رویدادی است که در آن شرکت‌ها و کارفرمایانی که دنبال جذب نیرو هستند با ارائه فرصت به متقاضیان شغل، مناسب‌ترین نیروها را انتخاب می‌کنند.

ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، کاهش هزینه برای کارفرمایان به‌منظور انتخاب و جذب نیروی متخصص، تسهیل فرایند جذب و استخدام شرکت‌ها، شناسایی استعدادها و علایق کارجویان و آشنایی با آخرین دستاوردهای صنایع از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

محسن کرامتی رئیس اداره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در این نمایشگاه ۴۰ شرکت صنعتی و دانش‌بنیان حضور دارند.

محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری نیز گفت: اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان و جذب به سمت کارآفرینی و نوآوری از اولویت‌های اصلی پارک علم و فناوری و دانشگاه‌ها است.

به گفته نظری، از مجموع ۴۰۰ شرکت فناور زیرپوشش پارک علم و فناوری استان سمنان هستند که از این تعداد ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان و خلاق هستند و بیش از ۵ هزار نیروی انسانی دارند.

دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار و متقاضیان موقعیت‌های کارآموزی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و پارک علم و فناوری استان سمنان برپا شده است. این نمایشگاه تا ۲۶ بهمن‌ماه دایر است.

خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: