[ad_1]

به گزارش قومس؛ موسی بزرگی، رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه هم اکنون با بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان مواجه هستیم، ابراز داشت: در برخی گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان نیز گزارش برف داده شده که با این اوصاف رانندگان می‌بایست زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو محور استان سمنان به دلیل بارش برف تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، افزود: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه از رانندگان تقاضا می‌شود در محورهای مذکور اصراری به تردد نداشته باشند، ابراز داشت: اصرار بیش از حد برای تردد از محورهایی که بسته اعلام شده خطر برای راننده و همراهان را به همراه دارد و در صورت وجود بحران امداد رسانی را نیز با چالش جدی مواجه می‌کند لذا همگان را به رعایت توصیه‌های پلیس راه دعوت می‌کنیم.

بزرگی اضافه کرد: کاهش دید افقی در محورهای کوهستانی هنگام بارش برف و باران از مشکلاتی که امکان تصادفات را بیشتر می‌کند لذا در صورتی که رانندگان الزام به سفر دارند حتماً می‌بایست فاصله طولی و سرعت مطمئن را رعایت و خودرو خود را به تجیهزات زمستانی مجهز کنند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

[ad_2]

منبع

Shares: