[ad_1]

به گزارش قومس؛ سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار اظهار کرد: امام راحل به ما عزت و آبرو داد و هرچه داریم مدیون ایشان و نایب برحقشان امام خامنه‌ای هستیم.

 

وی افزود: تمام برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان سمنان در غالب آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های دهه فجر و در راستای تحقق جهاد تبیین، با محوریت مردم برگزار شد.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، رتبه‌های برتر و شاخص در حوزه‌های پزشکی، علمی، اجتماعی، سیاسی، فضایی، نظامی و … را در منطقه و جهان به دست آورده است.

هاشمی گفت: از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اعتبار خوبی برای تکمیل و بهره‌برداری از بسیاری پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌ها معطل مانده بود، تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه به برکت دولت مردمی سیزدهم، بارقه‌های امید به جامعه تزریق شد، اضافه کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱، تعداد ۱۰۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۷۵ میلیارد تومان در شهرستان گرمسار افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: دستورات لازم در زمینه دانشگاه گرمسار با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است و در حوزه‌های مختلف در شهرستان گرمسار، شاهد تحول خوبی خواهیم بود.

هاشمی تصریح کرد: برپایی کاروان خدمت، سرکشی از روستاها، احیای قنوات، ساماندهی راه روستایی، افزایش اعتبارات دهیاری‌ها، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی، اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد ازجمله اقدامات ارزنده در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای گره‌گشایی از مشکلات و تسهیل دسترسی مردم به مسؤولان، پس از دهه فجر هر ۲ هفته یک ‌بار یک روز، دفتر کاری خود را به فرمانداری‌های شهرستان‌های استان سمنان منتقل خواهیم کرد.

فارس

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: