[ad_1]

وی با بیان اینکه آئین افتتاح پروژه سیستم آبیاری تحت فشار موسوم به پروژه ابوالقاسمی به مساحت ۷۵ هکتار یکی از طرح‌های افتتاح شده در این روز بود، افزود: ۴۵ میلیارد ریال برای این پروژه با هدف کاهش مصرف آب و الگوی کشت، هزینه شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی، اشتغال‌زایی، افزایش متوسط تولید محصول، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، یکنواختی توزیع آب در سطح باغات و اراضی و افزایش کیفیت و درآمد و کشاورزان از مزایای اجرای این دست طرح‌ها است، گفت: برای اجرای این طرح‌ها تسهیلات نیز پرداخت می‌شود.

حمیدی بیان کرد: آئین افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت معابر روستای بکران از توابع بخش مرکزی میامی یک پروژه عمرانی بود که در میامی به بهره برداری رسید برای این طرح آنطور که مسئولان بنیاد مسکن اعلام کردند بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی دهیاری روستا هزینه شده است.

وی از افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت معابر روستای جودانه از توابع بخش مرکزی میامی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و دهیاری روستا نیز خبر داد و بیان کرد: آئین افتتاح آموزشگاه یک کلاسه روستای شریف آباد از توابع بخش مرکزی میامی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی دیگر پروژه افتتاح شده این روز بود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه آئین افتتاح واحد پرورش گوساله ۵۰ راسی نیز همزمان با دهه فجر در شهرستان میامی برگزار شد، گفت: برای این طرح بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ هزینه شده است.

[ad_2]

منبع

Shares: