[ad_1]

جلال سلیمانی مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اشاره به افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در نهمین روز دهه فجر، گفت: پروژه اجرای شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی این شهرستان یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان بیان کرد: اجرای رمپ ورودی و خروجی به طول حدود ۲ کیلومتر و با اعتبار ۵۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال در شهرک صنعتی دامغان از دیگر پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که هم‌زمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان افتتاح شد.

وی دامغان خاطرنشان کرد: اجرای جدول به طول ۱۶ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

سلیمانی ادامه داد: شبکه گاز با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال در ناحیه صنعتی صیدآباد شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه فجر امسال افتتاح شد.

مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان یادآور شد: پروژه تأمین آب با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در ناحیه صنعتی صیدآباد شهرستان دامغان هم‌زمان با دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مرآت، شهرک صنعتی دامغان دارای ۵۶۳ هکتار مساحت است که هکتار آن ۲۱۹ زمین صنعتی و ۳۹۵ هکتار آن دارای سند تفکیکی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه‌خانه فاضلاب برخوردار است و ۲۲۳ قرارداد حق انتفاع و بهره‌برداری با سرمایه‌گذاران به مساحت ۱۲۰ هکتار در آن منعقد شده است.

۷۵ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه‌گذاری ۲۱۳۵ میلیارد ریال برای ۱۱۳۴ نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: