[ad_1]

محمد حسن حمزه،پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه ، ضمن تبریک ایام الله دهه فجرگفت:حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا مشت محکمی بردهان استکبار جهانی است و مردم بار دیگر با حضور خود با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت می‌کنند.

حمزه تصریح کرد: دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان در این سرزمین است.

پدر این شهید مدافع حرم در ادامه بیان کرد: مردم ایران چهل و چهارسال فراز و نشیب را پشت سر گذاشته و با افتخار به گذشته و امید به آینده در راهیمایی سراسری ۲۲ بهمن همبستگی و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشانده و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ مردم دین‌مدار سمنان نشان می‌دهد که همواره مردان و زنان غیور این دیار با حضور خود در صحنه های جهاد و مبارزه پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی داشته و همواره پای انقلاب خواهند ماند.

وی آرمان اصلی انقلاب اسلامی را تحقق اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی با اقدام حکیمانه امام راحل به سرانجام رسید و در طول این مدت نیز خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده و در ادامه راه با درایت حکیمانه امام خامنه ای طی مسیر کزده تا این پرچم بدست صاحب اصلی آن برسد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: