[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سازمان بسیج رسانه استان سمنان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: بهمن ماه ۱۳۵۷ نقطه جاوید برتری قدرت الهی برمکر دشمنان و یادآور نقش‌آفرینی عقیده، در میدان مبارزات رهایی بخش و شاهد توانایی دین درحرکت‌آفرینی، شور گستری، امیدبخشی و بیدادگری تحت زعامت بزرگمرد تاریخ جهان اسلام بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) است.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: با گذشت ۴۴ سال ازعمر پربرکت انقلاب اسلامی آنچه وابستگان به نظام سلطه و ایادی استکبار جهانی شاهد آن بوده اند اقتدار وسربلندی این انقلاب است که در سایه رهنمودهای حکیمانه امام (ره ) ورهبر فرزانه انقلاب و آگاهی ملت قهرمان ایران اسلامی محقق شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک “شکاف راهبردی” در “هندسه قدرت جهانی” بود که ایران را به یک “قدرت برتر” منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه‌ی معادلات بین المللی تبدیل کرد و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پیام و گفتمان خود، نوید بخش “تمدن نوین اسلامی” در عصر “جاهلیت جدید” قرار گرفت.

پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، تکنولوژی بویژه در علومی چون نانو، انرژی هسته ای، هوافضا، سلول‌های بنیادین، نظامی و … نمونه هایی از تحولات بنیادین هستند که بی شک این دستاوردها و تحولات مبتنی بر رهبری الهی و عالمانه حضرت امام(ره) در ابتدا و رهبری داهیانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه، تأسی به مبانی اصیل اسلامی، آزادگی و شرافت، وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری، پندآموزی از عبرت‌های عاشورایی به دست آمده است.

۲۲ بهمن روزی است که پهنه ی جغرافیایی ایران عزیز شاهد خروش یکپارچه امت آزاده و بصیری که برای رساندن پیام ولایت مداری، ظلم ستیزی، عدالت خواهی، خودباوری، حمایت از ملت های مظلوم، شهادت طلبی و هزاران منطق زیبایی که پس از چهل و چهار سال مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی تجربه و کسب نموده است خواهد بود.

این روز بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه‌های دلهره آور تاریخ، همچون جان شیرین، حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته‌اند.

اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شکست سنگین آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ ترکیبی و پیچیده فتنه های مکرر پاییز ۱۴۰۱ در طلیعه بهار در زمستان ایران، پیام انقلاب در سرتاسر جهان طنین‌انداز شده و انعکاس آن در میان ملت‌های مسلمان منطقه لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.

هر چند امپراطوری رسانه‌ای استکبار و استعمار با برنامه‌ریزی هدفمند تلاش می‌کند هر ساله در رسانه‌های وابسته این حضور میلیونی را ناچیز نشان دهد و با حاشیه‌سازی از صدر خبرهای جهان حذف کند اما عزم راسخ ما در عمل کردن به فریضه قطعی و فوری ” جهاد تبیین ” به پشتوانه خون هزاران شهید نهضت اسلامی، هزاران شهید ترورهای کور منافقین، هزاران شهید هشت سال دفاع مقدس و هزاران شهید مدافع حرم و شهدای جبهه جهانی مقاومت اسلامی و نیز شهدای امنیت و اقتدار میهن اسلامی بخصوص گلگون کفنان ولایی حوادث اخیر؛ برخلاف خواسته بدخواهان، چهل و چهارمین سال پیروزی را جشن خواهد گرفت.

نقش رسانه ها در انعکاس پیشرفت‌ها و تلاش‌های جوانان انقلابی پررنگ و تاثیرگذار است از این رو عزم اعضای بسیج رسانه استان سمنان که جمع گسترده ای از فعالان رسانه ای را شامل می‌شود بر این امر استوار است که با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تلاش خواهند کرد این روز تاریخی کشور که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان مطرح است نمود رسانه ای بیش از پیش داشته باشد چراکه امروز صدای قلم ها از صدای گلوله ها بلند تر و اثر گذارتر است و در این راستا اصحاب رسانه استان سمنان با انعکاس رویدادهای مبارک این رویداد مردمی به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی خود جامه عمل می‌پوشانند.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ نشان‌دهنده‌ی عزم عمومی ملت ایران است، بنابراین ما اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان سمنان با پاسداشت این روز بزرگ و اعلام تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و میثاق با مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه‌ای از امت ولایتمدار دعوت می‌نماییم که پرشورتر از سال‌های گذشته با صفوف بهم پیوسته، روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، اتحاد و همبستگی مقتدرانه خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: