[ad_1]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت، بابیان اینکه مردم متدین استان سمنان در یوم‌الله ۲۲ بهمن همچون سال‌های گذشته به ندای رهبر فرزانه خود حضرت آیت ا… خامنه‌ای (مدظله) لبیک خواهند گفت: مردم سمنان با حضور خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن دشمنان قسم‌خورده این آب‌وخاک را مأیوس می‌کنند.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد خود از فتنه‌ها و حوادث به‌سلامت عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم‌خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال در بیش از ۷۰ نقطه استان سمنان برگزار خواهد شد و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با برگزاری جشن و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع و همچنین ایستگاه‌های فرهنگی برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای نیروهای مسلح همراه خواهد بود.

بنا به گفته خرمیان، گل‌باران مسیر راهپیمایی در شهرستان‌های بزرگ سمنان نیز از دیگر مراسمی است که برای اولین بار در سطح استان سمنان اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در مورد مسیر راهپیمایی نیز توضیح داد: در شهرستان سمنان مسیر راهپیمایی رأس ساعت ۹:۳۰ از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره)، در شهرستان شاهرود رأس ساعت ۱۰ صبح از میدان جمهوری به سمت میدان آزادی، در شهرستان دامغان ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه چشمه و در شهرستان گرمسار نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در رابطه با مسیرهای راهپیمایی در سایر شهرستان‌ها نیز ابراز کرد: در شهرستان آزادان مسیر راهپیمایی از مسجد صاحب‌الزمان به سمت میدان امام خمینی (ره) رأس ساعت ۱۱ صبح، در شهرستان میامی از میدان بسیج به سمت کاروانسرای شاه‌عباسی رأس ساعت ۱۰ صبح، در شهرستان مهدی‌شهر از میدان امام رضا (ع) به سمت حسینیه المهدی (عجب) رأس ساعت ۱۰ صبح و درنهایت در شهرستان سرخه از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت حسینیه شهدا  رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: