[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سیدمحمدرضا هاشمی در آئین افتتاح موزه عبرت تا لنقلاب اسلامی ایران در استان سمنان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام دوران انقلاب اظهار کرد: برپایی نمایشگاه تا انقلاب اسلامی در استان سمنان، اقدام شایسته و ارزنده‌ای است که در شناخت نسل جوان از انقلاب اسلامی ایران نقشی موثر خواهد داشت‌.

وی به نقش انقلاب در دنیای معاصر پرداخت و افزود: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در همه معادلات سیاسی، اجتماعی و… دنیا موثر است.

استاندار سمنان با اشاره به نقش مردم و نخبگان استان در پیروزی انقلاب تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌های معتبر ملی و استانی و از جمله در تعدد شهدا، مبارزات دوران انقلاب و… استان شاخص و برجسته‌ای است.

هاشمی با بیان اینکه مردم استان سمنان، دل در گرو انقلاب و نظام دارند ادامه داد: مردم استان بعد از انقلاب نیز در دوره‌های مختلف و از جمله در دوران دفاع مقدس نقش مهمی داشتند.

وی با اشاره به پروژه های آماده افتتاح در این استان گفت: در افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال به نسبت سال گذشته قریب به ۴۰۰ درصد رشد را شاهد می‌باشیم.

استاندار سمنان، این استان را از استان‌های امن کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: وفاق و صمیمیت قابل توجهی در میان اعضای شورای تامین استان برقرار است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: