[ad_1]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت الاسلام رضا حاجی حسینی ضمن بیان اینکه به مناسبت دهه فجر طرح «قرار دوازدهم» در این شهرستان به مرحله اجرا درآمده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح تأمین نیازهای معیشتی محرومان از محل کمک‌های نیکوکاران و موقوفات در شاهرود بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در این مرحله ۵۰ بسته معیشتی از محل موقوفات بین نیازمندان شاهرود توزیع شد، افزود: امداد محله حرم شهدای گمنام کار تقسیم این بسته‌ها را بین نیازمندان بر عهده دارد تا دهه فجر بهانه‌ای برای انجام کار نیک و ثواب و شادی خانوارهای کم برخوردار شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته شامل مواد غذایی مورد نیاز یک خانوار حدود ۷۰۰ هزار تومان شده است، ابراز داشت: در مجموع ارزش این بسته‌ها ۳۵ میلیون تومان برآورد می‌شود که به همت تعدادی از خیران و موقوفه‌ها تهیه و توزیع شدند.

حسینی با بیان اینکه علاوه بر موارد فوق دو سری جهیزیه به ارزش هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان شامل ۱۶ قلم کالا نیز بین نو عروس نیازمند توزیع شد، در ادامه تصریح کرد: هدف از این گونه اقدامات تسهیل در ازدواج زوج‌های جوان و توجه به تحکیم بنیان خانواده است لذا خیران را در این حوزه به یاری می‌طلبیم.

وی با بیان اینکه تلاش شد تا خانواده‌های کم برخوردار و محروم شهرستان شناسایی و به آنها کمک شود، افزود: معتقدیم همراهی سایر دستگاه‌ها و نهادها می‌تواند در ارائه خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم نیازمند و محروم بسیار کمک کند لذا تقویت این مهم در دستور کار قرار دارد.

مهر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: