[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحیللی مرآت، مجتبی اقوامی‌پناه، فرماندار شهرستان مهدیشهر در نشست خبری عصر امروز و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از افتتاح ۶۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت: ۲ پروژه‌ی اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی به کلنگ‌زنی ۷ پروژه در سطح شهرستان مهدیشهر نیز اشاره و بیان داشت: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این پروژه‌ها ۸۰ میلیارد تومان است.

اقوامی‌پناه ابراز کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهدیشهر زمین ۸ هکتاری در نظر گرفته شده است که به صورت قطعات ۲۰۰ متری و در هرقطعه دو طبقه ساختمان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی در مورد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر شهمیرزاد نیز توضیح داد: در این شهر نیز یک زمین ۳۵ هکتاری در حال آماده‌سازی است که برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به صورت دوطبقه و برای سایر مردم عادی به صورت ۴ طبقه روی پیلوت ساخته در نظر گرفته شده است.

بنا به گفته اقوامی‌پناه در شهر درجزین یک قطعه زمین ۱۶ هکتاری اماده‌سازی شده و به علت اینکه تعداد متقاضیان کمتری دارد مشکلی خاصی در واگذاری زمین وجود ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به وجود ۵ هزار نفر عشایر در شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: نهاده‌های دامی به صورت امانت ۶ ماهه در اختیار عشایر قرار می‌گیرد، اما به علت اینکه تهیه ضمانت‌نامه برای عشایر دشوار است کمی مشکل وجود دارد.

وی راه اندازی درمانگاه “حضرت زهرا”طالب اباد را مطالبه به حق مردم مهدیشهر دانست و ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده این درمانگاه از ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهد کرد.

وی در نهایت رسیدگی به ورودی‌های شهر مهدیشهر از سمت سمنان و شهمیرزاد را نیز از مورادی دانست که در دور بعدی سفر ریاست جمهوری به آن پرداخته خواهد شد تا بار ترافیکی شهر کمتر و از سوی دیگر منظر و زیبایی شهر تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: