[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛  محمد بهرامی فرماندار سمنان، صبح چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهر سمنان به میزبانی تالار شهید مرتضی مطهری این شهر ضمن بیان اینکه در مجموع طی دهه فجر سال جاری ۱۸۱ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان سمنان کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود، ابراز داشت: این طرح‌ها می‌تواند ضمن ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان آمار اشتغال را نیز بهبود ببخشد.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد ۱۶۵ مورد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شامل می‌شود، افزود: آغاز عملیات احداث درمانگاه تخصصی و بهره برداری از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شفا، افتتاح ساختمان شهرداری ناحیه یک در روزیه، آغاز احداث مدرسه اوتیسم، افتتاح یک واحد گلخانه و اهدای ۹۷ جهیزیه به نوعروسان توسط کمیته امداد عناوین مهمترین رویدادهای روز نخست دهه فجر شهر سمنان است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه برای بهره برداری این طرح‌ها ۱۱ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، ابراز داشت: این طرح‌ها می‌تواند مردم را به نظام و انقلاب دلگرم کرده و امید را در جامعه افزون کند چرا که منجر به ارائه خدمات بهتری به شهروندان می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه ۱۶ پروژه نیز طی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ در شهرستان سمنان کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان صرف می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه بهره برداری از این تعداد پروژه‌ها، ۲۵۱ فرصت شغلی جدید در سطح شهرستان ایجاد می‌کند، افزود: این ظرفیت ارزشمندی که می‌تواند نشاط اجتماعی را به همراه داشته باشد.

مهر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: