[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ مهدی بندرآبادی در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری ۱۳۶ پروژه عمرانی در سطح این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری حدود ۲۱۶ میلیارد تومان صرف شده است.

وی ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور کلنگ عملیات اجرایی ۱۶ پروژه نیز به زمین خواهد خورد، افزود: برای این طرح‌ها اعتبار اولیه حدود ۱۲۴ میلیارد تومان منظور شده‌است که باید گفت این طرح‌ها می‌توانند اشتغال دامغان را تا حد مطلوبی بهبود بخشند.

فرماندار دامغان بابیان اینکه شش دستگاه اجرایی پروژه کلنگ‌زنی خواهند داشت، ابراز داشت: این طرح‌ها حوزه‌های مختلفی از جمله تأمین آب روستایی و عشایری، طرح تکمیل راه‌های روستایی، احداث و ایجاد استخرهای کشاورزی، طرح هادی روستایی، تأمین آب شرب مجتمع شرق دامغان را در بر دارد.

بندرآبادی با بیان اینکه: از محل تملک دارایی سال گذشته ۱۲۸ میلیارد تومان به شهرستان دامغان تخصیص داده شده است، تصریح کرد: از این مبلغ ۸۲ میلیارد تومان تخصیص یافت که این تخصیصی ۴۴ درصد از کل اعتبار را شامل می‌شود و طی سال گذشته نیز، ۹۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد بین ۱۵ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شدند.

وی ضمن بیان اینکه در سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان ۴۷۰ میلیارد تومان به شهرستان دامغان اختصاص داده شد، افزود: از این اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که مابقی اعتبارات تا پایان سال ۱۴۰۲ تخصیص پیدا خواهد کرد.

مهر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: