[ad_1]

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان خبر داد:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ علی خالقیان فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در جلسه برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، ظرفیت عظیم فرهنگی اردوهای راهیان‌ نور را فرصتی گران‌قدر برای نظام دانست و ابراز داشت: در راستای سند تحول آموزش و پرورش با هم‌افزایی ظرفیت‌ها و امکانات، اردوهای تربیتی و راهیان نور برگزار و فرصت حضور در فضای ایثار و شهادت موجب تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای دانش آموزان می‌شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در ادامه بیان کرد: در جنگ شناختی، دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش‌های دفاع مقدس است؛ اما به برکت خون شهدا ما شاهد اشتیاق و علاقه دانش‌آموزان و نسل جوان برای شرکت در اردوهای راهیان نور هستیم.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور استان سمنان در سال جاری خاطرنشان کرد؛ تاکنون بیش از ۴ هزار نفر از استان سمنان به اردوهای راهیان‌ نور جنوب و غرب کشور اعزام شده‌اند و از ۲۴ بهمن ماه اردوهای راهیان ‌نور دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش آغاز می‌شود .

خالقیان تصریح کرد: باتوجه به تجربیات موفق گذشته، استفاده از ظرفیت فضای مجازی بستر مناسب برای سایر دانش‌آموزان استان در قالب زیارت مجازی فراهم می‌شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان در ادامه عنوان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان‌های فتح المبین، هویزه، علقمه و اروندکنار در استان خوزستان از برنامه‌های شاخص این رویداد فرهنگی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: