[ad_1]

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان مطرح کرد:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت الاسلام و والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه تقوای الهی رمز ماندگاری خدمت است؛ گفت: مزیت قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در متمرکز شدن خدمات و تسهیل در کمک‌رسانی به نیازمندان است.

نماینوه ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نیاز است آمار کمک‌های توزیع شده شفاف باشد و به اطلاع مردم رسانده شود؛ گفت: عدالت در توزیع کمک‌ها و خدمات همانند گذشته باید در همه جای استان رعایت شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و انسجام همکاری‌ها در جمع‌آوری و توزیع کمک در بین نیازمندان باید در همه ایام سال وجود داشته باشد.

عملکرد محرومیت‌زدایی در استان سمنان مطلوب است

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه کرونا جلوه اتصال مردم و دستگاه‌ها و نهادهای خدمت‌رسان برای کمک به نیازمندان بود گفت: خدماتی که در نهضت کمک مؤمنانه ارائه می‌شود از مردم و برای مردم است.

وی عملکرد استان در توزیع کمک‌های مؤمنانه و ارائه خدمات به نیازمندان در استان را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: همکاری دستگاه‌ها و نهادها برای خدمت‌رسانی در نهضت مواسات، الگوی کار جهادی برای خدمت رسانی بوده است.

۵۴۰ میلیارد تومان صرف محرومیت‌زدایی در استان سمنان شد

مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان نیز با اشاره به ارائه خدمات با هزینه‌ای برابر ۵۴۰ میلیارد تومان به نیازمندان استان در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، گفت: تجمیع ظرفیت دستگاه‌ها و نهادها برای خدمت‌رسانی تأثیر به‌سزایی در تسهیل در خدمت‌رسانی داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی تاکنون در رزمایش مواسات میان نیازمندان استان توزیع شده است؛ افزود: همچنین بیش از ۱۸۰۰ سری جهیزیه در همین رزمایش بین زوج‌های نیازمند استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: