[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، مظفر محمد خانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، ضمن بیان اینکه نیروهای امداد و نجات پایگاه‌های هلال احمر استان سمنان طی شبانه روز گذشته به شش مورد حادثه پیرامون تصادفات رانندگی امداد رسانی لازم را کردند، ابراز داشت: از این تعداد یک مورد گیر کردن خودرو در برف محدوده شاه پسند جنگل ابر، دو مورد واژگونی، یک مورد انحراف خودرو از جاده و یک مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه فراوانی وقوع حوادث رانندگی به جاده‌های کویری استان سمنان حادثه بوده است، افزود: پایگاه امداد و نجات جندق به حوادثی نظیر سقوط از پل کامیون کیلومتر ۸۶ و تصادف مزدا وانت کیلومتر ۴۵ معلمان به طرود امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک مورد حادثه در جاده کوهستانی فولاد محله-کیاسر استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: واژگونی تیبا ۲ در کیلومتر ۱۰ این محور مصدومیت دو نفر را رقم زد که توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمدخانی با بیان اینکه واژگونی خودرو نیسان کیلومتر ۶۵ محور سمنان- دامغان دیگر حادثه مهم رانندگی را در بر دارد، تصریح کرد: این حادثه نیز باعث مصدومیت دو نفر شد که عملیات امداد و نجات توسط پایگاه آهوان برای این افراد انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه این حوادث فوتی نداشت، افزود: این حوادث رانندگی منجر به مصدومیت ۹ نفر شده و همچنین عملیات رهاسازی نیز برای یک نفر حادثه دیده نیز به انجام رسید.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: