[ad_1]

به گزارش مرات، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در هفتمین یادواره شهدای هفت‌تپه استان سمنان که با حضور ۲۰۰ نفر از مردم شهرستان شاهرود و خانواده‌های ۴۰ تن از شهدای آشپزخانه تدارکات تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) برگزار شد با بیان اینکه اعتقاد ما بر زنده‌بودن شهدا است، اظهار داشت: شهدا عنایت و توجه ویژه‌ای به نظام جمهوری اسلامی دارند، بنابراین باید قدر حضور در مراسم‌هایی که برای شهدا برگزار می‌شود را بدانیم.

وی با بیان اینکه همه شرکت‌کنندگان یادواره‌های شهدا مهمان آنان هستند عنوان کرد: این شهیدان هستند که به بهترین شکل مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا را مدیریت و اجرا می‌کنند و همه ما وسیله و خادمان آنان هستیم.

دامغانی با اشاره به اینکه بنای ما در احداث یادمان این شهدا کمک‌های مردمی است تأکید کرد‌: با توجه به اهمیت شهدای هفت‌تپه هماهنگی‌ها برای احداث یادبود در این مکان را انجام داده‌ایم تا ابتدا بنای این یادمان ساخته و سپس شهید گمنام در آن تدفین شود.

وی افزود: شهدای هفت‌تپه از شهدای خاصی هستند، چرا که مانند حاج قاسم تکه‌تکه شدند و تقارن برگزاری این برنامه با ایام شهادت این سردار پرافتخار معنادار است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه حال و هوای منطقه هفت‌تپه خاص و گیرا است خاطرنشان کرد‌: ۴۰ شهیدی که در این طول و عرض جغرافیایی به شهادت رسیدند از خادمان دستگاه حسینی (ع) و دلباخته اهل‌بیت بودند و به همین دلیل است که در هفت دوره برگزاری این یادواره، این منطقه را به فضایی نافذ و گیرا تبدیل کرده است.

دامغانی اضافه کرد: مردمی بودن این رویداد که همه‌ ساله در یادمان شوش برگزار می‌شود، باید تداوم یابد چرا که شهدا از مردم و برای مردم در راه خدا مجاهدت کرده‌اند.

انتهای پیانم/۳۶۳/

[ad_2]

منبع

Shares: