[ad_1]

به گزارش مرآت، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه قلعه این شهر که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، افزود: اروپایی‌ها به خوبی می دانند که تنها نیرویی که با تروریست های دست پرورده آمریکا (داعش) این غده سرطانی به مبارزه پرداخت و مانع ورود به مرزهای کشورهای آنها شد، سپاه پاسداران به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه با تروریست خواندن سپاه در پارلمان و اتحادیه اروپا دست ملت ایران بسته نخواهد شد، ادامه داد: ملت ایران از ابتدای انقلاب از این نوع خباثت ها، توطئه ها، تهدیدها و تحریم‌ها بسیار دیده‌اند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تمرکزگرایی به نفع کشور نیست، گفت: تفویض اختیار به شهرستان‌ها کاهش کار در مراکز و تسریع در امور مردم را به دنبال دارد.

وی افزود: برخی شایعات در خصوص کاهش اختیارات مسوولان شهرستان‌ها موجب تشویش اذهان عمومی است.

حجت‌الاسلام امینی به استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود اشاره کرد و ابراز داشت: دلیل استقرار این اداره کل در شهرستان شاهرود وجود روستاها، تعداد مبالغان دینی، مجالس روضه‌خوانی و جمعیت بیشتر نسبت به مرکز استان است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نباید جناح‌گرا باشد، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه اتحاد، همدلی و همگرایی است.

حجت الاسلام امینی به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌ها و عناصر فرهنگی و تبلیغی باید به طور کامل مراقب باشند تا امر خدا در هیچ شرایطی بر زمین نماند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: