[ad_1]

به گزارش مرات، سرهنگ سیدامیرحسین موسوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر اطلاع سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر قاچاقچیان مواد مخدر، از جابه‌جایی محموله‌ای از شرق کشور به سمت یکی از استان‌های شمالی کشور مطلع شدیم و موضوع به‌صورت ویژه و عملیاتی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی به محورهای مواصلاتی استان سمنان افزود: در گشت‌زنی‌های مداوم و رصد اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه اتوبوس قرمزرنگ شهرستان شاهرود شناسایی و توقیف شد.

موسوی به هماهنگی قضایی و انتقال خودرو به یکی از مقرهای انتظامی اشاره و عنوان کرد: در بازرسی شبانه‌روزی کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر از خودرو و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ۴۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در ۸۰ بطری پلاستیکی که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری راننده اتوبوس در همین زمینه خبر داد و تصریح کرد: پلیس بااقتدار و قاطعانه در برابر سوداگران مرگ خواهد ایستاد و در این زمینه با کسی مماشات نخواهد کرد.

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: