[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نشست با بیش از ۴۰ نفر از مدیران موسسات قرآنی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: امروزه با وجود کارشکنی‌های دشمن در همه زمینه ها؛ مسئولیت موسسات قرآنی بسیار بیشتر است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد تا فضاهای موجود در ادارات برای اجرای برنامه های قرآنی، در اختیار فعالان این حوزه قرار گیرد ادامه داد: از فضاهای موجود ،حسینه ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز می توان برای برگزاری کلاسهای آموزشی، فرهنگی و … موسسات قرآنی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اداری مکلف به همکاری با موسسات قرآنی هستند خواستار اجرای برنامه های قرآنی برای آموزش کارکنان دستگاههای اداری استان شد.

هاشمی با تشکر از مدیران و مسوولانی که با ارائه گزارش و توضیحات کامل، فعالیت و مشکلات توسعه فعالیت های قرآنی را بازگو کردند گفت: در جلسات برگزار شده اتحادیه ، موارد و مشکلات موسسات قرآنی مطرح شده است و برای حل آن بحث و تبادل نظر شد.

این نشست با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه این استان برگزار و مسایل و مشکلات و برنامه ها به همراه درخواست ها و نیازهای فعالان قرآنی استان سمنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: