[ad_1]

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دو روز گذشته هفت حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد واژگونی خودرو، دو مورد تصادف دو خودرو با یکدیگر، یک مورد تصادف زنجیره‌ای و یک مورد برخورد خودرو با گاردریل را شامل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه این تصادفات رانندگی تلفات فوتی نداشتند، افزود: در مجموع این حوادث ۲۳ نفر مصدوم شدند که همگی توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته وقوع یک مورد تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو به یکدیگر به پایگاه امداد و نجات هلال احمر نعیم آباد گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه کیلومتر ۴۵ محور شاهرود-دامغان به وقوع پیوست که مصدومیت پنج نفر را رقم زد.

 

محمد خانی با بیان اینکه واژگونی‌ها همگی از نوع خودرو پراید بوده است، تصریح کرد: این سوانح در کیلومتر ۷۵ محور دامغان-سمنان، کیلومتر هفت محور فولادمحله-شهمیرزاد و کیلومتر ۷۰ محور میامی- جاجرم اتفاق افتادند که به ترتیب سه، یک و شش مصدوم برجای گذاشته است.

 

وی افزود: تصادف تریلی با کامیونت کیلومتر ۱۱۵ محور سبزوار-میامی با یک مصدوم و تصادف نیسان با رانا کیلومتر ۵۰ محور شاهرود-آزادشهر با شش مصدوم مهمترین سوانح رانندگی را طی دو روز گذشته در استان سمنان شامل می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: