[ad_1]

به گزارش مرآت، یوسف نوری روز دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ابراز داشت: آموزش و پرورش از ارکان مهم هر نظام از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و توجه به این نهاد در تحکیم مبانی نظام نقش بی‌بدیل دارد و شاید در عمل به آن کمتر توجه شده است.

وی با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به آموزش و پرورش، افزود: ضرورت دارد بخش‌های مختلف به منظور تربیت و تعالی نسل آینده همراه آموزش و پرورش باشند.

نوری بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش کارهای جدی و عملیاتی را در پیش گرفته و در دست اجرا است و از جمله اقدامات تلاش برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: احیای تربیت معلمان با اهتمام ویژه در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته و تلاش می‌شود منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه جذب نیروهای کارآمد در آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان مورد توجه باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب در تعالی نظام تعلیم و تربیت، بیان کرد: احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی در استان سمنان به سمنان سفر کرد و دیدار با فرهنگیان و شرکت در شورای آموزش و پرورش استان از جمله برنامه‌های نوری در سفر به استان است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: