[ad_1]

مصطفی یخچالی مسئول حرکت های جهادی بنیاد علوی در کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره از رویداد کشوری گنج در استان سمنان، بیان کرد: این رویداد با هدف آموزش و حمایت از گروههای جهادی برای حل مسائل موجود در مناطق محروم که این گروه ها مشغول به کار هستند؛ برگزار می شود.

مسئول حرکت های جهادی بنیاد علوی کشور با بیان این که بالغ بر ۱۴۰ طرح دبیرخانه چهاردهمین رویداد گنج ارسال شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۶۵ طرح مورد پذیرش قرار گرفت و در رویداد شرکت داده شد.

وی افزود: طرح های مورد پذیرش در رویداد گنج توسط کارشناسان کشوری حاضر در رویداد مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت ۱۰ طرح وارد مرحله داوری شد.

یخچالی در ادامه بیان کرد: نیمی از طرح های رسیده در حوزه اشتغال و سایر طرح ها در عرصه های فرهنگی، عمرانی، بهداشت و درمان، آموزشی، کشاورزی و دامپروری بوده است.

مسئول حرکت های جهادی بنیاد علوی در کشور با بیان این که از طرح‌های برگزیده حمایت های مادی و غیرمادی صورت می گیرد، تاکید کرد: علاوه بر حمایت های نقدی که توسط بنیاد علوی از طرح‌های برگزیده انجام می شود، بخشی از حمایت در قالب معرفی به سازمان های ذیل بنیاد علوی جهت دریافت تسهیلات یا اقلام مورد نیاز در عرصه تخصصی جهادی روه برگزیده خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: